ပညာေရးသည္
လူ႔အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုအတြက္ မ်ားစြာအေရးႀကီးသည္။ အသိပညာ၊ အတတ္ပညာတစ္ခုကို တတ္ေျမာက္ထားသူႏွင့္
မည္သည့္ပညာရပ္မွ်မတတ္သူကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္လွ်င္ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာအရကြာျခား႐ံုသာမက
စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာဖြံ႕ၿဖိဳးမႈမ်ားတြင္လည္း အလိုအေလ်ာက္ကြာျခားပါသည္။ ပညာေရးသည္ ယေန႔
မ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္မ်ားႏွင့္ ႏိုင္ငံ၏အနာဂတ္အတြက္ တိုက္႐ိုက္အခ်ဳိးက် ဆက္စပ္ေနေပသည္။
ေကာင္းမြန္ေသာ
လူမႈအသိုက္အဝန္းတစ္ခု တည္ေဆာက္ရာတြင္ သိပၸံပညာ၊ လူမႈေရးပညာ၊ ဝိဇၨာပညာရပ္ စသည့္ပညာရပ္မ်ားကို
တတ္ေန႐ံု၊ ေတာ္႐ံုမွ်ျဖင့္ လံုေလာက္မည္ မဟုတ္ပါ။ ပညာေရးကိုကိုယ္က်င့္တရားျဖင့္ ေဘာင္ခတ္ႏုိင္သည့္လူေကာင္းမ်ားျဖစ္ရန္လည္း
လိုအပ္သည္၊၊ သို႔မွသာ လိုရာပန္းတုိင္ေရာက္ၿပီး အမ်ားအက်ဳိး သယ္ပိုးႏုိင္ေပမည္။ သုိ႔မဟုတ္ပါက
အမ်ားကို ဒုကၡေပးသည့္ပညာတတ္မ်ားျဖစ္လာတတ္ပါသည္၊၊ ကိုယ္က်င့္တရားေကာင္းမြန္သည့္ လူေတာ္မ်ားကို
ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ႏိုင္ရန္မွာ အနီးကပ္ႀကီးၾကပ္ေစာင့္ေရွာက္သူမ်ား၏ အရည္အခ်င္းသည္ မ်ားစြာအေရးႀကီးပါသည္။
ထိုသို႔
လူမႈအဖြဲ႕အစည္းအတြက္ လြန္စြာအေရးႀကီးသည့္ လူရည္ခြၽန္လူရည္မြန္မ်ား ပ်ဳိးေထာင္ရာတြင္
မိဘမ်ားနည္းတူ အဓိကအေရးပါသူမ်ားမွာ အာစရိယ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားပင္ ျဖစ္သည္။ ဆရာ၊ ဆရာမတုိ႔သည္
တပည့္မ်ားအေပၚ ေစတနာ၊ ၀ါသနာ၊ အနစ္နာတုိ႔ကုိ အေျခခံကာ ကရုဏာေရွးရႈ၍ အသိပညာ၊ အတတိပညာမ်ားကုိ
သင္ၾကားေပးၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ ထုိ႔အျပင္ ႏိုင္ငံအတြက္ အေရးႀကီးသည့္ လူ႔စြမ္းအား အရင္းအျမစ္မ်ားေပၚထြက္လာေစရန္
ေဆာင္ရြက္ေပး ေနၾကသူမ်ားလည္း ျဖစ္သည္။ တစ္နည္းဆုိရေသာ္ ကမၻာ့အလယ္တြင္ငံေတာ္၏ အနာဂတ္တည္း
ဟူေသာ ဥယ်ာဥ္ႀကငီးကုိ အသြင္တင့္ႏို္ငရန္အတြက္ ေရာင္စံုပန္းမ်ားကုိ ပြင့္လန္းေစသည့္
အၾကင္နာဥယ်ာဥ္မွဴးမ်ားလည္း ျဖစ္ေပသည္။
ထိုသို႔
ႏိုင္ငံတိုင္း၊ တိုင္းျပည္တိုင္း၏ အနာဂတ္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈအတြက္ အေရးႀကီးသည့္ ဆရာ၊
ဆရာမတို႔၏အခန္းက႑ကို ဂုဏ္ျပဳသည့္အေနျဖင့္ ေအာက္တိုဘာလ ၅ ရက္ေန႔ကို ကမၻာ့ဆရာမ်ားေန႔အျဖစ္
သတ္မွတ္ထားရွိပါသည္။
ႏိုင္ငံေတာ္မွလည္း ပညာေရးက႑တိုးတက္ေစရန္ႏွင့္ ဆရာဆရာမတို႔၏ အရည္အေသြးကို ျမႇင့္တင္ႏိုင္ရန္အတြက္
ဘက္စံုေထာင့္စံုမွ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါသည္။ သို႔ျဖစ္ရာ ဆရာ၊ ဆရာမ
မ်ားအေနျဖင့္လည္း
''အတတ္လည္းသင္၊ ပဲ့ျပင္ဆံုးမ၊ သိပၸမခ်န္၊ ေဘးရန္ဆီးကာ၊ သင့္ရာအပ္ပို႔'' ဟူသည့္ ဆရာ့က်င့္ဝတ္ငါးပါးႏွင့္အညီ
က်င့္ႀကံေဆာင္ရြက္ၾကရန္ လိုအပ္ေပသည္။
အတြဲ(၁၃)၊ အမွတ္(၁၉)